Intextová reklama je vhodná pro textové weby, zejména, když nechcete mít na stránkách bannery, nebo nějaký jiný objekt, který by vám měnil vzhled stránek. Jedná se o reklamu, zobrazující se přímo v textu webové stránky, na základě aktivního chování uživatele internetu. Intextová reklama kombinuje klasickou kontextovou reklamu s pop up bublinami. Zobrazuje se ve formátu podtržení klíčových slov. Slova pak vypadají jako zelené odkazy. Nijak zvlášť nevyčnívá, takže návštěvníka neobtěžuje. Reklama se zobrazí po přejetí kurzorem na daný odkaz. Může obsahovat textovou reklamu, logo, flashovou reklamu, nebo video. Je zde 6 tipů zobrazovacích reklam.
Závisí na návštěvnosti stránek a na počtu kliků na reklamy, nebo jejich zobrazení. Za klik jsou textové reklamy, za zobrazení flashové, nebo video reklamy. Cena se pohybuje mezi 0,25 a 2 Kč.
Česká firma nabízející intextovou reklamu pro provozovatele. Aplikace kódu na stránky je velice jednoduchá (přidáte 2 řádky do stránky). Mají přehledné statistiky. Každý den se převedou peníze z kliků na stav vydělaných peněz. Nenabízí žádný referral systém.